tisdag 9 mars 2021

Jag ÄR mellanmjölk

 Jag älskar mjölk! Jag har alltid tyckt om smaken och ett kallt glas mjölk är nog det bästa jag vet. En kall öl är det inget fel på, tog en sådan i bastun i lördags kväll och den satt ju som en smäck! Men om jag bara fick välja en enda dryck resten av livet vet jag vad det skulle bli. De säger att vuxna människor inte ska dricka mjölk. Jag pratade faktiskt med en dietist om detta en gång och hon sa bara att så länge jag inte själv mådde dåligt av det så spelade det ingen roll. Så jag gjorde valet att fortsätta dricka denna gudars nektar.

På väg hem från Göteborg så slår mig en tanke när jag ligger i 115km/t och har farthållaren låst på denna hastighet. Jag ligger alltså 5km över den tillåtna hastigheten. Det är rak väg och man ser säkert flera kilometer framför sig. En del bilar kör lika fort som jag, en del bilar kör jag om och andra kör om mig i snabb hastighet. En del bilar svänger av motorvägen medan nya tillkommer vid påfarter. Den allegori eller liknelse jag slås av är börsinvesteringar. Jo men tänk efter. Jag har ju bestämt mig för min strategi och har investerat där efter, säg att jag har köpt på mig 15 olika företag i 10 olika branscher. Mina investeringar tuffar på och jag håller mig strax över vad OMX30 index presterar. Jag kör alltså lite fortare än vad den tillåtna hastigheten på 110km/t är. De fordon (investerare) som jag passerar presterar som index eller sämre. De som kör om mig överpresterar. De som viker av från vägen skulle kunna liknas vid att de antingen ger upp och hoppar av börsen eller likt en Ford Focus-kombi som jag hade sällskap med i många mil innan den svängde av var fullinvesterad och påbörjade sin FIRE. Som tur var på denna färden så såg jag ingen som hade kört i diket men det vet man ju att det finns människor som både kör som svin och som investerar som idioter! Nå, när jag nu ligger där på motorvägen och har kört sisådär 20 mil så kan jag konstatera att det har gått ungefär på ett jämnt ut. Jag har kört om nästan lika många bilar som har kört om mig men de allra flesta har kört lika fort som jag. MELLANMJÖLK helt enkelt, och tja, eftersom jag är en "milk-lover" så gör det mig rent av att jag känner mig förnöjd. Jag behöver inte gasa på mer och öka risken. Jag vet att min trygga Volvo tar mig dit jag ska. Jag kommer kanske inte dit lika fort som många andra men det gör mig ingenting. Bättre att komma fram 15 minuter sent än 15 år för tidigt.

Det sägs att väldigt många olyckor inträffar just på långfärder (som i mitt fall) när man bara är någon mil hemifrån så börjar man känna igen omgivningarna och hjärnan slappnar av. Man är inte lika fokuserad. Det är kanske lika dant med oss investerare? När vi kommer in på upploppet mot uppsatt mål så börjar vi slappna av och kanske gör några galna investeringar? Hoppas att jag kan behålla skärpan ända in i mål. Så länge jag håller mig till min mellanmjölk så vet jag i alla fall vad jag får och mår bra av det.

Februari månad köpte jag lite Axfood och Castellum och så pangade jag på med några Swedbank och Cibus. Jag har däremot hittills hållit mig kall nu i början av mars. Jag tror jag siktar in mig på flera Cibus och någonting annat som jag inte hundra spikat ännu. Jag vill ju köpa bra bolag till bra pris men det är inte alltid som börsens bolag står där jag tycker att de är köpvärda. Vi får se när det börjar närma sig lön vad som kan vara intressant. Innehaven på Avanza är uppdaterade.


Mvh // PP


36 kommentarer:

  1. Hej, jag är Theresa Williams Efter att ha varit i förhållande med Anderson i flera år, slöt han med mig, jag gjorde allt för att få honom tillbaka men allt var förgäves, jag ville ha honom tillbaka så mycket på grund av den kärlek jag har till honom, Jag bad honom med allt, jag lovade men han vägrade. Jag förklarade mitt problem för min vän och hon föreslog att jag hellre skulle kontakta en trollformell som skulle kunna hjälpa mig att ge en trollformel för att få tillbaka honom men jag är den typen som aldrig trodde på trollformler, jag hade inget annat val än att prova det mailade spell caster, och han sa till mig att det inte var något problem att allt kommer att vara okej före tre dagar, att mitt ex kommer att återvända till mig före tre dagar, han kastade trollformeln och överraskande den andra dagen var det runt 16:00. Mitt ex ringde mig, jag blev så förvånad, jag svarade på samtalet och allt han sa var att han var så ledsen för allt som hände att han ville att jag skulle återvända till honom, att han älskar mig så mycket. Jag var så glad och gick till honom. Det var så vi började leva tillsammans lyckligt igen. Sedan dess har jag lovat att alla jag känner som har ett förhållandeproblem, jag skulle vara till hjälp för en sådan person genom att hänvisa honom eller henne till den enda riktiga och kraftfulla trollformeln som hjälpte mig med mitt eget problem. Hans e-post: {drogunduspellcaster@gmail.com} du kan skicka honom e-post om du behöver hans hjälp i ditt förhållande eller något annat ärende.
    1) Love Spells
    2) lösning och botemedel mot all sjukdom
    3) Växtbaserade botemedel mot någon sjukdom / sjukdom
    4) Äktenskapstavlar
    5) Graviditetsförtrollning
    6) Breakup Spells
    7) Döden
    8.) Du vill bli befordrad på ditt kontor
    9) vill tillfredsställa din älskare
    10) Lotteri
    Kontakta den här stora mannen om du har några problem för en varaktig lösning
    via {drogunduspellcaster@gmail.com}

    SvaraRadera
  2. Klockrent!

    Nöjd Mellanmjölk här med!

    Mvh,

    Atlas

    Atlasinvesto@gmail.com

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Atlas.
      Ja jag tror man kommer väldigt långt med mellanmjölks-strategin. Man kanske inte har en fantastisk utveckling i tjurmarknad men man glider heller inte så långt ner i bjönmarknad. Mellanmjölk är livet :-)

      Mvh // PP

      Radera
  3. Hej PP!
    Härliga tankar som kan komma på en motorväg.

    Jag är nog ganska lik dig på det sättet du beskriver. Trivs bäst när allt är lagom.

    Pappa betalar? - Bloggen om privatekonomi

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Pappa B.
      Ha ha, ja det är roliga tankar man kan få när man sitter ensam i bil på långfärd :-)
      Ja lagom är klart underskattat.
      Tack för din kommentar.

      Mvh // PP

      Radera
  4. Härligt inlägg, kan bara hålla med om att mellanmjölk är fint! Vi bor ju i landet lagom, dessutom! :-)

    SvaraRadera
  5. Hej fumlan.

    Ja men viss bor vi i landet mellanmjölk och det är jag stolt över!
    Det sägs att ordet lagom inte direkt går att översätta till engelska. En kompis till mig tyckte att "Law-if" var det närmsta :-)
    Tack för din kommentar.

    Mvh // PP

    SvaraRadera
  6. Jag tänkte först döpa min blogg till "mellanmjölksinvesteraren" eftersom jag har såna stabila "tråkiga" bolag i portföljen. Lite småfeg, men ändå med på börsen. Lagom. Som en stolt mellanmjölkssvensk!

    Länge leve mjölken!

    :-)

    /Louise

    SvaraRadera
  7. Donna Burkley
    Hej tittare, jag heter Bekins och jag delar mitt eget vittnesbörd i verkligheten, min mamma presenterade mig för denna häxdoktor när hon upptäckte att jag inte kunde impregnera min fru efter tre års äktenskap. Jag måste erkänna att detta ledde till så många kaos i vårt äktenskap och ledde till en skilsmässa. Min mamma, han är väldigt andlig och kan få min fru att återvända till mig i glädje och lättnad impotensen så att vi kan få våra egna barn tillsammans. Jag avvisade helt och hållet för att det var väldigt olikt mig men det kom till en ponit när jag var tvungen att kontakta honom för att veta vad det innebär och sedan kastade doktorn några kraftfulla trollformler på mig och fick min fru att återvända till mig efter att ha varit borta i ungefär sex månader . Jag utförde de nämnda ritningarna noggrant att det som frågades av mig. Nu är vi helt nöjda och denna fantastiska union är välsignad med två vackra munchkin. Efter detta stora mirakel hände och löste helt mina problem. Jag gav ett starkt löfte om att så länge jag lever, kommer jag att fortsätta att vittna om godheten i hans stora verk, och för dem där ute som står inför relationer och äktenskapliga svårigheter bör snabbt kontakta honom utan att tveka och bli ett lyckligt vittne som mig Han botade mig från en impotent man till en riktig man. Här är hans kontakt WhatsApp-nummer: +2348122948392
    Mail: dregwalispellbinder@gmail.com.

    SvaraRadera
  8. behöver du ett lån? Skicka ett mejl till remy.credit111@gmail.com
    Hej hur mår du idag ?? Behöver du ett brådskande lån nu de närmaste 6 - 12 timmarna nu utan stress eller dröjsmål REMY. CREDIT är här för att lösa alla dina problem idag. Vi utfärdar lån med 2% ränta, med en snabb tjänst erbjuder vi alla typer av lån, skicka ett mejl nu för dina brådskande lån
    Skicka oss ett e-postmeddelande, vi har ett lån till dig via e-post nu {remy.credit111@gmail.com} whatsapp: +46769618757
    vi har ett lån till dig ..

    SvaraRadera
  9. BEHÖVER DU ETT DRIVT LÅN EMAILL OSS NU FÖR DIN FASTLÅN
    (remy.credit111@gmail.com) whatsapp: +46769618757
    behöver du ett lån ??, Vad är dina finansiella behov? Vi ger ut lån från minst 1000kr till högst 100.000.000,00kr med behaglig varaktighet som sträcker sig från 1 till 50 år till en mycket reducerad ränta på 2%. Behöver du ett affärslån? Behöver du ett personligt lån? Vill du köpa en bil? Vill du refinansiera? Behöver du ett inteckningslån? Behöver du ett enormt kapital för att starta ditt affärsförslag eller utbyggnad? Har du tappat hoppet och tror att det inte finns någon väg ut och dina ekonomiska bördor fortfarande kvarstår? Tveka inte att kontakta oss för eventuellt affärssamarbete Kontakta oss via e-post: remy.credit111@gmail.com whatsapp: +46769618757 Vi har ett lån till dig

    SvaraRadera
  10. BEHÖVER DU ETT DRIVT LÅN EMAILL OSS NU FÖR DIN FASTLÅN
    (remy.credit111@gmail.com) whatsapp: +46769618757
    behöver du ett lån ??, Vad är dina finansiella behov? Vi ger ut lån från minst 1000kr till högst 100.000.000,00kr med behaglig varaktighet som sträcker sig från 1 till 50 år till en mycket reducerad ränta på 2%. Behöver du ett affärslån? Behöver du ett personligt lån? Vill du köpa en bil? Vill du refinansiera? Behöver du ett inteckningslån? Behöver du ett enormt kapital för att starta ditt affärsförslag eller utbyggnad? Har du tappat hoppet och tror att det inte finns någon väg ut och dina ekonomiska bördor fortfarande kvarstår? Tveka inte att kontakta oss för eventuellt affärssamarbete Kontakta oss via e-post: remy.credit111@gmail.com whatsapp: +46769618757 Vi har ett lån till dig





    BEHÖVER DU ETT DRIVT LÅN EMAILL OSS NU FÖR DIN FASTLÅN
    (remy.credit111@gmail.com) whatsapp: +46769618757
    behöver du ett lån ??, Vad är dina finansiella behov? Vi ger ut lån från minst 1000kr till högst 100.000.000,00kr med behaglig varaktighet som sträcker sig från 1 till 50 år till en mycket reducerad ränta på 2%. Behöver du ett affärslån? Behöver du ett personligt lån? Vill du köpa en bil? Vill du refinansiera? Behöver du ett inteckningslån? Behöver du ett enormt kapital för att starta ditt affärsförslag eller utbyggnad? Har du tappat hoppet och tror att det inte finns någon väg ut och dina ekonomiska bördor fortfarande kvarstår? Tveka inte att kontakta oss för eventuellt affärssamarbete Kontakta oss via e-post: remy.credit111@gmail.com whatsapp: +46769618757 Vi har ett lån till dig

    SvaraRadera
  11. behöver du ett lån? Maila oss remy.credit111@gmail.com
    Maila oss remy.credit111@gmail.com
    Hej Hur mår du idag?? Behöver du ett brådskande lån nu inom de närmaste 6 - 12timmarna nu utan stress eller fördröjning REMY. CREDIT är här för att lösa alla dina problem idag ger vi ut lån på 2% ränta maila oss nu för dina brådskande lån
    Maila oss vi har ett lån till dig via e-post nu {remy.credit111@gmail.com} whatsapp: +46769618757
    Maila oss remy.credit111@gmail.com
    Vi har ett lån till dig
    REMY.INC

    SvaraRadera
  12. Hej Behöver du ett snabbt lånemeddelande till oss {remy.credit111@gmail.com} med en relativt låg ränta så låg som 2%? Vi erbjuder företagslån, privatlån, bostadslån, autolån, studielån, skuldkonsolidering Lån e.t.c. Vi har ett lån för dig Personliga lån (säkra och osäkra) företagslån (säkra och osäkra) konsolideringslån och många fler. Kontakta USA för mer information om lånerbjudande så löser vi ditt ekonomiska problem. kontakta oss via e -post: remy.credit111@gmail.com

    SvaraRadera
  13. VI HAR ETT LÅN TILL DIG ANSÖK OM ETT IDAG OCH VAR GLADA VI ÄR HELA FÖR DIG FR ALLA LÅNTYPER kontakta oss via e-post: remy.credit111@gmail.com
    Hej Behöver du ett snabbt lång- eller korttidslån med en relativt låg ränta så låg som 2%? Vi erbjuder företagslån, personliga lån, bostadslån, autolån, studielån, skuldkonsolideringslån etc. oavsett din kreditvärdighet.
    Personliga lån (säkra och osäkra)
    Företagslån (säkra och osäkra)
    Konsolideringslån och många fler.
    Kontakta oss för mer information om låneerbjudande så löser vi ditt ekonomiska problem du har ditt lån inom 6 -12 timmar. kontakta oss via e-post: remy.credit111@gmail.com
    Vi har ett lån till dig

    SvaraRadera
  14. Hej, allihop,
    Jag är en privat långivare, jag erbjuder lån till 2% detta är ett legitimt företag med ära och skillnad vi är redo att hjälpa dig i alla ekonomiska problem som du är erbjuder vi alla typer av lån så om du är intresserad av detta låneerbjudande vänligen kontakta oss på vår e-post: (christywalton355@gmail.com) Ange även följande detaljer så att vi kan fortsätta med lånet omedelbart.

    Namn:
    Belopp som behövs:
    Varaktighet:
    Land:
    Syftet med lånet:
    Månadsinkomst:
    Telefonnummer:
    Kontakta oss med ovanstående uppgifter på vår e-post: christywalton355@gmail.com
    Hälsningar till er alla.

    SvaraRadera
  15. Jag är glad idag, tack Lapo Micro Finance för att du gav mig ett lån. Jag blev lurad flera gånger när jag försökte få ett lån tills jag stötte på Lapo Micro Finance som gav mig ett lån värt 93 000 $ för att ta hand om mitt sjuka barn. Om du behöver en riktig långivare idag kontakta Lapo. Kontakta e-post: lapofunding960@gmail.com

    SvaraRadera
  16. Hej killar, jag vill bara rekommendera ett bra låneföretag där jag fick ett snabblån på €‎46 000,00 via deras e-post där jag letade efter lån för att betala mina räkningar/skulder och gå vidare med livet, sedan gav en vän mig denna företagsinformation som Jag kontaktade via denna kontaktmail: lapofunding960@gmail.com

    SvaraRadera
  17. Min man har börjat behandla mig bättre, och det har varit en läkningsprocess för oss båda. Mardrömmen som varat i nästan 2 år är äntligen över. Det är som att vi blev kära igen! Vi har båda lagt det förflutna bakom oss och försöker gå framåt – och för första gången på länge ser framtiden mycket ljusare ut. Jag kan inte med ord uttrycka hur tacksam jag är mot Dr Ilekhojie! Det är som att vi äntligen har återupptäckt de där sakerna om varandra som fick oss att bli kära från första början. All oro och stress har helt enkelt försvunnit. Tack Dr Ilekhojie för att du räddade mitt trasiga äktenskap. Jag och min man lever lyckliga igen. Allt tack vare Ilekhojie. Kontakta honom för att återställa ditt äktenskap E-post: (gethelp05@gmail.com Ring eller Whatsapp +2348147400259

    SvaraRadera
  18. Jag skulle uppskatta om Karin Sabine ville låna mig ett lån på 9 000,00 €. om du behöver ett brådskande lån undvik att bli lurad av falska långivare och ansök via ett äkta låneföretag via e-post sabinhelps@gmail.com whatsapp +79017095743

    SvaraRadera
  19. Jag skulle vilja rekommendera er alla till en trovärdig och uppriktig privatlångivare som godkände mitt lån till mig bara inom några timmar efter så många misslyckade försök att få ett lån, jag blev förvånad och glad över att den privata långivaren räddade mig och erbjöd mig en lån med 2% ränta, kontakta henne nu om du behöver ett akut lån E-post: christywalton355@gmail.com

    SvaraRadera
  20. MITT ÄKTENSKAP FUNGERADE IGEN MED HJÄLP AV DR ISIKOLO SOM ÄR DEN ÄRLIGA STAVNINGSSATSER DU KAN HITTA
    Jag är Helen Fernholm. Mitt hem har varit fyllt av oändliga problem och misär som ledde till skilsmässan som jag aldrig ville ha med min man. Allt kraschade och vi gick skilda vägar. Jag försökte gå vidare men det var så svårt för mig eftersom jag fortfarande älskade min man och min dotter har alltid gråtit efter att ha fått tillbaka sin pappa. Jag hade inget val snarare än att söka hjälp, vilket ledde till att jag kontaktade DR ISIKOLO efter att ha sett så många bra kommentarer om hans arbete. Han försäkrade mig om att försona mig och min man med hans försoningsbesvär, vilket han gjorde. Jag är glad över att kunna berätta för er alla att kärleken och lyckan har återställts och vi blev tillsammans igen och jag tror att det är för alltid för oss och allt tack vare DR ISIKOLO för att han gjorde så mycket för att rädda min familj. Han är aldrig för upptagen för att hjälpa någon. Så kontakta honom nu om du också behöver hjälp. mejla honom nu via: isikolosolutionhome@gmail.com eller sms:a honom via WhatsApp: +2348133261196

    SvaraRadera
  21. JAG ÄR MYCKET STOR TILL REMY.CREDIT111@GMAIL.COM DE HJÄLPER MIG MED LÅN TACK FÖR DIN HJÄLP REMY.FINK
    Jag heter Thomas Eriksson och är från Uppsala i Sverige. Jag fick precis mitt lån från REMY.CREDIT {remy.credit111@gmail.com} låneföretag just nu och jag har hört talas om det här företaget och jag trodde att det var ett falskt företag men nu är jag så glad att det här företaget hjälpte mig och 100 % detta företag är verkligt så alla som behöver ett lån detta är rätt företag att ansöka från och med nu. Jag ansökte om ett lån för mitt företag på 250 000,00 euro och det här företaget hjälpte mig utan dröjsmål att jag är så glad att jag vittnar om detta företag eftersom jag såg andra människor gör det och jag är glad över att vara bland människorna som delar vittnesbörd om hur detta företag hjälpte mig så att alla om du behöver ett riktigt lån är din hjälpare här. kontaktinformationen där är remy.credit111@gmail.com skicka e-post till dem om du behöver ett snabbt och enkelt lån idag

    SvaraRadera
  22. behöver du ett lån? personliga lån? företagslån? inteckningslån? Lantbruk och projektfinansiering, SNABBA LÅN. Behöver du ett lån för att betala av dina skulder, betala dina räkningar eller starta ett vackert företag? ? Vi beviljar alla typer av lån med 2% ränta! Kontakt E-post: (dakany.endre@gmail.com)

    Akut låneerbjudande.

    SvaraRadera
  23. Jag vill verkligen uppskatta LAPO mikrofinansiering för att ha gett mig ett lån för att reparera mitt hem. om du behöver ett brådskande lån undvik att bli bedrägeri av falska långivare och ansök via e-post till lapofunding960@gmail.com via riktiga låneföretag

    SvaraRadera
  24. BEHÖVER DU ETT BRÅDSKANDE LÅN ?? Skicka e-post till oss remy.credit111@gmail.com Vi har ett jullån för dig och din familj att njuta av denna semester. Jullånet är nu tillgängligt, vilket belopp du än behöver, vi har ett lån till dig {REMY.CREDIT111@GMAIL.COM }
    Behöver du kredit? Skicka ett mail till oss på remy.credit111@gmail.com
    Hej hur mår du idag ?? Du behöver ett brådskande lån nu under de kommande 6 till 12 timmarna utan stress och förseningar av REMY CREDIT löser alla dina problem idag. Vi ger lån med 1% ränta, vi erbjuder alla typer av lån med snabb service, skicka ett e-postmeddelande för dina akuta lån
    Maila oss så får vi ett lån via e-post {REMY.CREDIT111@GMAIL.COM}
    vi har kredit för dig E-POSTA oss nu för ett snabbt lån remy.credit111@gmail.com
    remy.credit111@gmail.com
    remy.credit111@gmail.com
    remy.credit111@gmail.com
    remy.credit111@gmail.com

    SvaraRadera
  25. Jag heter Giovanni Jahem. Jag har gått igenom svåra tider med olika män och hittat sann kärlek och äkta acceptans tills jag träffade min man som kom in i mitt liv och älskade mig bortom ord kan förklara. Vi bodde tillsammans i 2 år och vi var lyckliga tills för många bråk kom upp och vi splittrade oss. Jag trodde att jag kunde gå vidare men jag insåg att jag var djupt kär i honom och behövde för alltid med honom. Jag hade inget annat val än att söka hjälp, vilket ledde till att jag kontaktade Dr Isikolo med vetskap om hur han har kunnat hjälpa andra. Han gav mig sin uppmärksamhet och gjorde sitt bästa för att förena oss igen och inom 48 timmar visade sig resultatet och han kom tillbaka till mig och vi hittade på saker igen. Nu har kärleken och lyckan återställts och allt jag kan säga är att jag verkligen uppskattar Dr Isikolo för att han är osjälvisk när han hjälper mig och andra. Hans e-postkontakt: isikolosolutionhome@gmail.com Du kan också WhatsApp honom på +2348133261196

    SvaraRadera
  26. Hej alla, jag heter Nicole Haraldsson från Las Vegas och jag är här för att också tacka Dr Isikolo som Gud använde för att rädda min situation och återställa glädjen och lyckan i mitt hem. Jag förlorade min man till en kvinna utomlands när han arbetade i samma region där hon bor. Jag visste aldrig allt som hände förrän en vän till mig skickade bilder på båda tillsammans och jag visste efter det att det var anledningen till att min man blev kall mot mig och lämnade mig bakom mig. Min man var hypnotiserad och sinneskontrollerad och jag visste allt när jag kontaktade Dr Isikolo när jag sökte efter hjälp och inte hittade någon. Han försäkrade mig om att han återvände och att vår kärlek och lycka återställdes, vilket han gjorde och resultatet började manifestera sig efter 48 timmar. Nu har jag min man tillbaka och jag kan inte tacka Dr Isikolo nog för hans ärlighet och stöd. Sms:a honom bara via WhatsApp +2348133261196 eller maila honom via: isikolosolutionhome@gmail.com

    SvaraRadera
  27. GODA NYHETER OM HUR JAG VANN LOTTERI MED HJÄLP AV DR ISIKOLO
    Under det senaste decenniet har jag alltid spelat lotterispel med hopp om att jag en dag ska vinna stora pengar, men det hände aldrig och jag tänkte på vad jag kunde göra för att vinna stort på lotterijackpotten. Jag gjorde en del efterforskningar på internet och jag stötte på en annons om Dr Isikolo som förbereder lotteri för folk som tror på hans verk. Jag förklarade min situation för Dr Isikolo och han förberedde ett lotteri för mig och gav mig några nummer för att spela på lotteriet och jag gjorde som han sa utan några tvivel. Skulle du kunna tro att jag för första gången i mitt liv vann summan av 396.000,00 Euro. Jag trodde att jag drömde tills jag blev uppringd av lotteriagenten att komma över till kontoret för att ordna hur jag ska göra anspråk på pengarna. Nu har mitt liv förändrats för gott och jag är min egen chef och du kan också vara din egen chef genom att kontakta Dr Isikolo, mejla honom nu via: isikolosolutionhome@gmail.com Bara sms:a honom via WhatsApp +234-8133261196

    SvaraRadera
  28. Behöver du ett brådskande lån för att rensa dina skulder eller behöver du ett kapitallån för att förbättra ditt företag? Har du blivit avvisad av banker och andra finansiella myndigheter? Behöver du en lånekonsolidering eller inteckning? Sök inte mer eftersom vi är här för att göra alla dina ekonomiska problem till en sak i det förflutna. Kontakta oss via e -post:

    oceanfmortgages@gmail.com
    oceanfmortgages@gmail.com

    Och här är vår webbplats www.oceanfinance.co.uk

    Detta är havsfinansieringslån. Vi erbjuder lån till de som är intresserade av en rimlig ränta på 2%. Området sträcker sig från 5 000,00 euro till högst 100 000 000,00 euro.

    SvaraRadera
  29. Bok, kako si danas? Pa ako bi vas moglo zanimati da znate, ovog prosinca dajemo zajmove od 3%. Nudimo zajmove s jasnim i razumljivim uvjetima i kamatom od 3%. Od 5,000.00 USD do 450,000,000.00 USD, eura i funti itd. nudimo poslovne zajmove, osobne zajmove, studentske zajmove, zajmove za automobile i zajmove za plaćanje računa. Kontaktirajte nas sada putem e-pošte: davidsonalbertloan@gmail.com

    SvaraRadera
  30. Hej alla, jag heter Klaudia Kusa. Under ganska lång tid bodde min man i en annan lägenhet på grund av arbetspress och vi var väldigt lyckliga tillsammans trots att han höll sig ifrån oss i några månader. Föga visste jag att en kollega från jobbet redan hade en affär med honom som fick min man att lämna in en skilsmässa mot mig från ingenstans. Jag visste att något var fel eftersom vi aldrig behövde bråka eller bråka så mycket för att få honom att lämna. Jag var traumatiserad och jag söker hjälp för att ta itu med situationen som ledde mig till DR ISIKOLO från beröm som folk gav honom på nätet. Vi diskuterade länge och han berättade allt jag behövde veta om vad som hände och processen för att åtgärda problemen. Han uppfyllde sina löften och fick min man tillbaka till mig och skilsmässaprocessen avbröts. Nu är min man tillbaka hem till oss och vi är lyckliga tillsammans. Det är verkligen fantastiskt hur människor verkligen kan hjälpa andra människor när de är i nöd. Han kan hjälpa dig också. Sms:a honom bara via WhatsApp +2348133261196 eller maila honom via: isikolosolutionhome@gmail.com

    SvaraRadera
  31. MIN POJKVÄN KOM TILLBAKA TILL MIG MED HJÄLP AV DR ISIKOLO OCH JAG ÄR VERKLIGEN ÖVERVÄLDIGD
    Hej alla, jag är Karen Edling. När allt hopp förlorades för att få mitt förhållande att fungera igen mellan mig och min pojkvän gick jag online för att söka hjälp och jag läste och kontaktade DR ISIKOLO som kom och fixade allt och han kommer att förbli uppskattad av mig resten av mitt liv. Alltför många gånger gick jag igenom känslomässiga trauman på grund av de oändliga problemen jag hade med min man och det ledde till att vi gjorde slut och det var därför jag sökte hjälp och fick reda på DR ISIKOLO som kom till min räddning. Han berättade för mig procedurerna och uppmanade mig att följa, vilket jag gärna gjorde och han försenade inte processen med att ge lösningar på mina problem och jag fick resultatet på bara 2 dagar som han försäkrade mig. Bry dig inte om att söka hjälp någon annanstans för han är för bra på att hjälpa människor. Han är pålitlig och ärlig så sms:a honom nu via WhatsApp: +234-8133261196 eller hans e-post: isikolosolutionhome@gmail.com

    SvaraRadera
  32. Jag hade allvarliga relationsproblem med min pojkvän och det hade resulterat i att han flyttade ut till sin väns lägenhet. Allt blev värre eftersom han började gå på barer och strippklubbar ofta med sin vän, blev full och svimmade. Han hotar mig alltid i telefonen när jag ringer honom på grund av alla dåliga råd som hans vän har gett honom. Jag älskar honom verkligen och vi hade dejtat i fem år vilket gav oss en vacker dotter. Jag hade också förlorat mycket pengar på terapeuter tills jag blev introducerad för DR WALE av en vän som han hjälpte att gifta sig med hennes barndomspojkvän; detta gav mig total självförtroende och styrka att få tillbaka honom. Jag gjorde allt han bad om och inom en vecka ringde min pojkvän mig och skyndade hem igen, saker och ting förändrades mellan oss känslomässigt. Han har ett jobb och slutade dricka och behålla irrelevanta vänner. Det är ett mirakel som jag aldrig trodde var möjligt eftersom jag hade tappat allt hopp tills jag hittade DR WALE. Så det var därför jag lovade att dela mitt vittnesbörd över hela universum. Allt tack går till DR WALE för det överdrivna arbete han har gjort för mig. Nedan finns DR WALE-detaljer.WhatsApp: +2347054019402 eller e-post: drwalespellhome@gmail.com i situationer där du genomgår ett hjärtstopp, och jag försäkrar dig att eftersom han har gjort mitt åt mig, kommer han definitivt att hjälpa dig också.

    SvaraRadera
  33. Detta är mitt vittnesbörd om det goda arbetet av en man som hjälpte mig...Jag heter
    Mary Clifford och jag basar i London. Mitt liv är tillbaka!!! Efter 8 år
    äktenskap lämnade min man mig och lämnade mig med våra tre barn. jag kände mig som
    mitt liv höll på att ta slut och höll på att falla samman. Tack vare en trollformel
    ringde DR Ogbo som jag träffade online. En trogen dag när jag surfade
    via internet letade jag efter en bra trollformler som kan
    lösa mina problem. Jag stötte på en rad vittnesmål om detta
    speciell trollformel. Vissa personer vittnade om att han tog med sig deras ex
    älskare tillbaka, några vittnade om att han återställer livmodern, några vittnade om att han
    kan förtrolla för att stoppa skilsmässa och så vidare. Det var en speciell
    vittnesbörd jag såg, det handlade om en kvinna som heter nåd, hon vittnade om hur
    Dr Ogbo tog tillbaka sin före detta älskare på mindre än 72 timmar och i slutet av
    vittnesmålet släppte hon Dr Ogbos e-postadress. Efter att ha läst alla dessa, jag
    bestämde sig för att ge DR Ogbo ett försök. Jag kontaktade honom via e-post och förklarade min
    problem för honom. På bara 3 dagar kom min man tillbaka till mig. Vi löste vår
    problem, och vi är ännu gladare än tidigare. Dr Ogbo är verkligen en talang
    och begåvad man och jag kommer inte att sluta publicera honom eftersom han är en
    underbar man...Om du har ett problem och du letar efter en riktig och
    äkta trollformel för att lösa det problemet åt dig. Prova den fantastiska Dr Ogbo
    idag kan han vara svaret på ditt problem. Här är hans
    kontakt:drogbohighspiritualspellcaster@gmail.com Tack fantastiska Ogbo.
    Kontakta honom för följande:
    (1) Om du vill ha ditt ex tillbaka.
    (2) om du alltid har dåliga drömmar.
    (3) Du vill bli befordrad på ditt kontor.
    (4) Du vill att kvinnor/män ska springa efter dig.
    (5) Om du vill ha ett barn.
    (6)[Du vill bli rik.
    (7) Du vill binda din man/hustru för att vara din för alltid.
    (8) Om du behöver ekonomiskt stöd.
    (9) Örtvård
    10) Hjälp till att få ut människor ur fängelset
    (11) Äktenskapsbesvärjelser
    (12) Mirakeltrollformler
    (13) Skönhetstrollformler
    (14)PROFETISK CHARM
    (15)Attraktionstrollformler
    (16)Evil Eye trollformler
    (17)Kyssningstrollformel
    (18)Ta bort sjukdomsbesvärjelser
    (19) VALVINNINGSBORDAR
    (20)FRAMGÅNG I EXAMENSTAPPAR
    (21) Charm för att få vem som ska älska dig.
    (22)Affärsbesvärjelse
    (23)Ta bort hiv-sjukan
    Kontakta honom idag på:
    drogbohighspiritualspellcaster@gmail.com
    +2348057586216
    Du kan också KONTAKTA HONOM PÅ whats-appen på samma telefonnummer.

    SvaraRadera
  34. Jag och min fru hade ett missförstånd som ledde till ett stort slagsmål och hon lämnade hemmet och återvände till sin fars hus. Jag lät mina känslor få det bästa av mig och höll mig permanent borta från henne. Saker och ting blev värre när hon började träffa en annan man och jag visste aldrig om det. Jag försökte åtgärda problemet och få henne att återvända hem och hon kom aldrig tillbaka. Jag fick senare reda på allt som har hänt och bestämde mig för att söka hjälp för att fixa mitt äktenskap med henne, vilket fick mig att kontakta Dr Isikolo. Precis som förväntat arbetade han för mig och problemet löstes och jag återförenas med min fru. Hon återvände hem strax efter 48 timmar som utlovat av Dr Isikolo. Jag är honom evigt tacksam för att han löste problemet jag hade i mitt äktenskap. vänligen kontakta honom för snabb och brådskande hjälp, maila honom: isikolosolutionhome@gmail.com eller WhatsApp honom på: +23481333261196

    SvaraRadera